TENDER PARTNERS S.R.L. integrează managementul excelent și expertiza tehnică cu nota personală a unei prietenii de lungă durată între membrii echipei noastre.
Echipa noastră abordează fiecare licitație cu o mentalitate de proprietar și s-a angajat în parteneriate de lungă durată.
SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZIȚII PUBLICE (SEAP / SICAP) nu are secrete pentru membrii noștri tineri și bine pregătiți ai companiei, concentrându-se pe rezolvarea problemelor online și la timp.
Agenţia pentru Finanțarea Investițiilor Rurale ( AFIR) - parcurgerea cu succes a tuturor etapelor de depunere on-line a documentelor specifice accesării fondurilor europene și implementării proiectelor.
Echipa noastră abordează fiecare licitație cu o mentalitate de proprietar și s-a angajat în parteneriate de lungă durată.
SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZIȚII PUBLICE (SEAP / SICAP) nu are secrete pentru membrii noștri tineri și bine pregătiți ai companiei, concentrându-se pe rezolvarea problemelor online și la timp.
Agenţia pentru Finanțarea Investițiilor Rurale ( AFIR) - parcurgerea cu succes a tuturor etapelor de depunere on-line a documentelor specifice accesării fondurilor europene și implementării proiectelor.
ACTIVITĂȚI
- Verificarea documentelor prezentate de clienti in vederea participarii la licitatii
- Intocmire documentatii cerute prin fisa de date, caietul de sarcini, etc
- Completare formulare aferente licitatiei, inclusiv DUAE - Elaborare documente de calificare (inclusiv pentru asociați/subcontractanți/terți-susținători, dacă Beneficiarul solicită)
- Obtinerea garantiilor de participare la licitatii (daca Beneficiarul solicita)
- Elaborarea propunerii tehnice pentru execuție (inclusiv grafice de orice tip GANTT, PERT, HISTOGRAME, CURBA S, planuri de execuție, de mediu, de calitate, SSM-SU, PTE, metodologii, etc.)
- Suport pentru acces la specialiștii autorizați, solicitați prin documentația de atribuire, inclusiv subcontractanții necesari (daca Beneficiarul solicita)
- Elaborarea propunerii financiare (devize, extrase, centralizatoare, grafice etc.)
- Verificarea corectitudinii ofertelor tehnice si financiare in raport cu cerintele documentatiei de atribuire
- Asistenta in vederea elaborarii raspunsurilor la clarificarile solicitate Beneficiarului de catre Autoritatea contractanta dupa depunerea ofertelor
- Asistenta si reprezentare (de ex. la studiul dosarului la autoritatea contractanta sau la CNSC) in vederea elaborarii eventualelor notificari/contestatii/cereri de interventie/plangeri catre autoritatea contractanta, CNSC sau Curtea de Apel – doar la cerere si cu achitarea unui tarif separat
CLIENȚI
OPERATORI ECONOMICI DIN DOMENII DIFERITE
- construcții civile (spitale, creșe, grădinițe și școli, săli de sport, bazine de înot, orice fel de construcții)
- infrastructură rutieră (autostrăzi/drumuri expres/variante de ocolire municipii, drumuri, poduri, etc)
- înființare și/sau reabilitare și/sau extindere rețele de apă și canalizare
- proiectare și asistență tehnică
- construcții aeroportuare și reabilitări aeroporturi
- reabilitări căi ferate
- întreținere și amenajare spații verzi și locuri de joacă
- construcții/reparații și reabilitări terenuri de sport
- salubrizare și managementul deșeurilor
- curățenie interioară și exterioară
- DDD, servicii SSM
- lucrări de instalații gaze naturale,instalații electrice,instalații gaze medicale, instalații HVAC, instalații de incendiu și sanitare
- construcții metalice
- furnizare aggregate
- furnizare echipamente și uniforme medicale
- iluminat public și sisteme de panorui fotovoltaice
- concesionări terenuri
- etc.
AUTORITĂȚI CONTRACTANTE
- întocmirea documentației de atribuire pentru procedura (strategie de contractare, Caiet de sarcini, Fișa de date a achiziției, draft-uri formulare, etc.)
- elaborare criterii de calificare
- elaborare factori de evaluare
- întocmirea pachetului tehnic necesar publicării
- publicarea anunţului și a documentației de atribuire în SEAP
- asigurarea sprijinului în comunicarea cu Agenţia Naţională pentru Achiziţiile Publice în vederea publicării anunţului în SEAP, dacă este cazul
- elaborare răspunsuri la solicitările de clarificări
- întocmire documentație și suport derulare proceduri
- suport evaluarea ofertelor si eventuale solicitări de clarificare
- întocmirea tuturor rapoartelor si a proceselor verbale pentru toate etapele procedurii, conform tipului de procedura ales
- elaborare și publicare Raportul final al procedurii
- desemnare câştigător - elaborare comunicări şi anunţarea rezultatelor
CLIENȚI PRIVATI
Suport organizare procedura de achiziție publică pentru:
- AFIR
- BANCA MONDIALĂ
- FONDURI EUROPENE